przepustnica

Wygodne fotele samochodowe

przepustnica Fotele samochodowe stanowią bardzo ważną część składową wszystkich samochodów.
Dlatego w momencie, kiedy zaczynają one sprawiać jakieś problemy, to kierowcy starają się o ich wymianę. Mogą dokonywać takiej wymiany samodzielnie, jeżeli posiadają w domu odpowiedni sprzęt lub udawać się ze swoim samochodem do warsztatu. Samo wstawianie foteli samochodowych nie jest takie trudne dla dobrych mechaników i mogą oni wykonać wszystkie czynności związane ze wstawianiem nowych foteli w bardzo szybki sposób.

Po konsultacjach z kierowcą będą mogli także prawidłowo ustawić fotele w jego samochodzie.

Nowoczesne fotele samochodowe potrafią być naprawdę bardzo wygodne.

Poza tym stają się one prawdziwą ozdobą każdego samochodu.

W 1997 roku Daewoo Lanos

W 1997 roku Daewoo Lanos zastąpił przestarzałą technicznie Nexię zbudowaną na bazie ostatniej generacji Opla Kadetta.
Auto uzyskało wewnętrzny kod T-100 oraz handlową nazwę Lanos.

Wprowadzony został do sprzedaży od razu w trzech wersjach nadwoziowych: 3-drzwiowy hatchback, 5-drzwiowy hatchback oraz sedan.

Do napędu tego pojazdu przewidziano trzy jednostki napędowe 1,4 8V, 1,5 8V oraz 1,6 16V (początkowo na rynku polskim dostępne były silniki 1,5 i 1,6). W roku 1999 wprowadzono do produkcji 16 zaworową wersję silnika 1,5. W połowie 2000 roku zdecydowano się dokonać pierwszej modernizacji Lanosa, która objęła nadwozie oraz wnętrze pojazdu, poprzez zastosowanie nowego wzoru boczków drzwiowych.
W wersji sedan zmiany nadwozia objęły część tylną, która uzyskała nowe lampy oraz pokrywę bagażnika.
W wersji hatchback odświeżenie zewnętrznej stylistyki przeprowadzone zostało jedynie poprzez zastosowanie tylnych lamp o przyciemnionych kloszach z odmiany Lanos Sport.

Tak zmodernizowany pojazd uzyskał nazwę fabryczną T-150.

Wraz z liftingiem Lanos w wersji sedan wycofany został z oferty firmy Daewoo w krajach zachodniej Europy.

W 2002 roku postanowiono zakończyć produkcję wszystkich odmian tego modelu w Korei.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Daewoo_Lanos

W oponie diagonalnej

Podział ze względu na budowę wewnętrzną Opona diagonalna W oponie diagonalnej cała osnowa opony składa się kilku warstw tkanin ułożonych na przemian w dwóch kierunkach, pod różnym kątem, lecz zawsze mniejszym niż 90°.
Liczba warstw zależy od wielkości i obciążenia na jakie projektowano oponę.

Konstrukcja ta pozwala na rezygnację z zastosowania opasania, lecz go nie wyklucza.

Opona diagonalna z opasaniem nazywana jest oponą opasaną. Zalety (w stosunku do opon radialnych): wyższy komfort jazdy, zwłaszcza na drogach o złej nawierzchni duża odporność ścianki bocznej na uszkodzenia mechaniczne Wady (w stosunku do opon radialnych): mniejsza precyzja prowadzenia znacznie gorsze zachowanie się opony w czasie jazdy po łuku zwiększone zużycie paliwa Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Opona_pneumatyczna

.

Widok do druku:

przepustnica